• وبلاگ : و يا شايد هم ...
  • يادداشت : يه دوست خوب
  • نظرات : 2 خصوصي ، 5 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ارميا 

    سلام

    1) تشكر كه سر زدي

    2) راستش من فكر ميكنم كه شريعتي زياد ميخوني و اگه اشتباه نكنم اين جمله از شريعتي باشه كه: آنانكه رفتند كار حسيني كردند و آنانكه ماندند...

    راستش نميدونم قبول داري يا نه اينكه: زنده نگاه داشتن ياد شهدا كمتر از شهادت نيست.

    اصلاً بعضيا وظيفشون خيلي سنگين تره

    مگه نه؟

    فكر نميكردم اين كه بيام و يه اطلاع رساني كنم بد باشه

    كاري كه صدا و سيما بايد روش بيشتر وقت ميذاشت

    من كه تهران نبودم تا برم اما شايد اگه اغراق نكنم هيچ پخش مستقيمي هم نشد حتي يه گزارش كوچيك

    حالا چي نبايد راديو پيام باشم؟

    3) متن وبلاگت رو كامل نخوندم اما اگه خحواستي بانك بزني هستم

    + ش 

    سلام گلم...خوبي؟ جه خبر..

    با با وقتي آپ ميكني يه ندا بده

    خودمونيما عالي بود...نيما هم خوند..خوشش اومديه كمي غيرتي شد

    اخي بچم گناه داره يكم تحويلش بگير تو رو خدا

    فعلا

    + هیوا 
    سلام دوست عزير، همه لحظه هاتون به خير و شادي مطلبتون جالب بود دستتون درد نکنه. انشاءا... بتونيم همومن دوستهاي به معناي واقعي برا هم باشيم. موفق باشين Bejin دوست شما، نيازهاي برآورده ي شماست. كشتزاري ست كه در آن با عشق بذر مي افشانيد و با سپاس درو مي كنيد. او سفره ي نان تان و اجاق روشن كاشانه تان نيز هست. زيرا شما گرسنه ي ديدار دوستيد و با ديدارش، قرار مي گيري. هنگامي كه يك دوست انديشه هايش را با شما در ميان مي گذارد، از گفتن « نه » مهراسيد و نيز « آري » را از او دريغ مداريد. و هنگامي كه او غرقه ي سكوت خويش است، دل تان همچنان به دل او گوش مي دهد، زيرا در دوستي و همدلي، همه ي انديشه ها، همه خواستن ها، همه ي انتظارها، بي حضور كلمات، و با حضور شادماني و سرمستي پنهان، زاده مي شوند و تقسيم مي شوند. هنگامي که از دوستي جدا مي شويد غمين مباشيد زيرا آنچه را كه در او دوست تر مي داريد، ممكن است در غياب او روشن تر و آشكار تر به چشم آيد. كوهنوردي كه در دشت ايستاده است، كوه را روشن تر و آشكار تر مي بيند. خوش بود آنكه در دوستي، هدفي جز ژرفا بخشيدن به روح نباشد. زيرا عشقي كه جوياي چيزي جز افشاي رازهاي خود است، عشق نيست، بلكه دامي ست گسترده، كه در آن جز بيهودگي نمي افتد. همواره بهترين هاي خود را براي دوستت كنار بگذار. اگر او روزهاي خشكي قناعت رزق تان را ديده است، پس بگذاريد روزهاي جوشش چشمه ي توفيق تان را نيز تجربه كند. دوست، آن نيست كه براي كشتن وقت به سراغش برويد. در حضور حضرت دوست، اوقاتي براي زندگي بجوييد. زيرا دوست، نيازتان را پاسخ مي دهد، تهي درون تان را پر نمي كند. در ساحت دوستي، بي امساك، خنده بپراكنيد و لذت قسمت كنيد. زيرا در شبنم چيزهاي كوچك است كه دل آدمي، بامدادش را پيدا مي كند و تازه مي شود.
    + ترانه 

    سلام . خوبي ؟

    دوست يعني شريك : اما شريك هم توي شادي و هم توي غم . دوست بايد هم اين توان را داشته باشه كه دوستش را تحريك كنه و هم اينكه جلوي آن را بگير يعني مدير باشه . دوست هاي خوب آنهائي هستند كه با هم يكدست هستند و به قولي جورشون جوره . از هر لحاظ حتي از لحاظ مالي و خانوادگي .

    نه ، براي بقاء بايد پذيرفت و صلح كرد و كوتاه امد اما براي يقاء جنگ كشنده است چون خودش ضامن نيستي است .

    آره دوست بايد نسبت به سنش نوعي پختگي در رفتارش ملموس باشه چون در غير اين صورت ، خودش مي تونه دليلي براي اشتباهات مخصوص آن سن وسال باشه يعني دوست بايد يك جورهائي نقش ترمز را بازي كنه نه نقش گاز را .

    هر كسي بر اساس رفتار طرف مقابل اقدام با دوستي طرف مقابل مي كنه . پس رفتار شما هم مهمه و رفتار خوب بايد دوطرفه باشه .

    اما در ارتباط بين دو جنس مخالف كاملا باهاتون موافقم كه دوست بايد يك جورهائي خاص باشه و آن خاص بودن مي تونه دليلي بر ادامه دوستي باشه اما علاوه بر خاص بودن بايد كه ( خودش هم باشه ) و خودش را به شما عرضه كنه . خوب ، باز هم قبول كه دليل ديگر مي توه اين باشه كه طرف از نظر شما داراي ارزش است اما اين ارزش مي تونه فقط براي شما ارزش باشه و براي ديگران ضد ارزش . براي اينكه ديد ارزش يعني چه ؟ بايد به ذهن و شخصيت شما رجوع كرد .

    خوب ، دوست ها هم مي تونن ي روزي جزء اشنا ها شوند . نه ؟

    سلام دوست من

    مطلب جديدت خوب بود به سايتهاي18 گانه من نيز سر بزن ودر صورت امكان راهنمايم كن ضمنا حتما به پانل سايت نيز سري بزن با سپاس

    دكتر رحمت سخني از اورميه